Diakonia

Diakonian tarkoitus on etsiä, lievittää ja poistaa ihmisten hätää ja kärsimystä. Luumäen seurakunnassa työskentelee yksi diakoni ja yksi diakonissa. Monet seurakunnan vapaaehtoiset auttavat soppapäivässä ja aamuolkkarissa, vapaaehtoisena ystävänä, EU-elintarvikekassien kokoamisessa ja muissa tehtävissä.

Jos sinulla on elämässäsi isoja menetyksiä, taloudellisia huolia, yksinäisyyttä, surua tai et tiedä, mistä voisit hakea apua, ota yhteyttä diakoniatyöntekijöihin. Mietitään yhdessä. Ota yhteyttä myös, jos haluat olla mukana tekemässä hyvää toisille ihmisille. Meillä on jatkuvasti tarvetta erilaisiin vapaaehtoistehtäviin.

Tavoitat meidät

• tiistaisin ilman ajanvarausta klo 10-12 seurakuntakeskuksen pienryhmätilassa (Vallaherrankuja 4).
  • puhelimitse. Jos emme pysty vastaamaan puhelimeen, voit jättää meille viestin äänimerkin jälkeen, niin me otamme yhteyttä sinuun.
  • sähköpostitse.

Ota rohkeasti yhteyttä. Olemme täällä sinua varten.

Uusi diakonimme Johanna Törmälä aloittaa työt 2.1.2024

Puh. 050 4005056