Yhteystiedot

Täältä löydät seurakuntatoimiston ja kaikkien työntekijöidemme yhteystiedot aakkosjärjestyksessä. Valikosta voit etsiä yhteystietoja sen mukaan, mitä asiasi koskee.

Seurakuntatoimisto

Seurakuntatoimisto on seurakunnan toimisto ja info.

Seurakuntatoimisto löytyy seurakuntakeskuksen yhteydestä. Pääovesta sisään. Eteisaulan jälkeen käytävässä toinen ovi oikealla.

Osoite: luumaki.srk@evl.fi tai Vallaherrankuja 4, 54500 Taavetti

Puh: 044 504 5875

Seurakuntatoimisto on avoinna

ma-ke klo 9-12

VIRKATODISTUKSET KOUVOLAN ALUEKESKUSREKISTERISTÄ

virkatodistukset.kouvola@evl.fi

ma-to klo 9-12 puh. 040 195 2599

Verkkolaskuoperaattori CGI, välittäjätunnus 003703575029

Verkkolaskuosoite 003702120938

Sähköpostiosoite kkr.pl5018@xbs-salo.com

Laskutusosoite

Kirkon Palvelukeskus/

Luumäen seurakunta

003702120938

PL 5018

02066 DOCUSCAN

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

H J K N P T

Eero Hoikkala

Kanttori, lähetyssihteeri
54500 Taavetti

Mitä saisi olla messun loppusoittona? Onko virsitoiveita? Seurakunnan tilaisuuksien musiikkiin liittyviä ideoita ja palautetta otan ilomielin vastaan.

Olet tervetullut kuorolaulajaksi! Haluaisitko soittaa tai laulaa solistina ilahduttaen seurakuntaa? Sekin järjestyy.

Seurakunnan musiikkia ei ole tarkoitettu vain seurakunnan tiloihin. Se soi keskellä elämää. Seurakunnan musiikki tulee viedä sinne, missä ihmiset ovat - kylille, kujille, terasseille, toreille, baariin, kahvilaan, tanssilavalle, markkinoille ja talkoojuhliin.

Kristillinen seurakunta on ollut koko historiansa puhutun ja lauletun Sanan kirkko. Seurakunnan musiikki on laulettua Raamatun sanomaa. Raamatun mukaan tanssi on kauan kuulunut olennaisena osana seurakunnan musiikkiin ja kokoontumisiin. Kiinnostaisiko ylistystanssin ja muun seurakuntaa palvelevan tanssin kurssi? Sellainen mahdollisuuksien mukaan järjestynee.

Raamatussa erityisesti psalmien kirjan loppuhuipennus, psalmit 149-150, kutsuvat meitä ylistämään Jumalaa laulaen, kaikenlaisin soittimin ja tanssien.

Päivi Ketola

talouspäällikkö
54500 Luumäki

Annikki Knaapi

lastenohjaaja
54500 Taavetti

Pidän päivä- ja perhekerhoja, joihin sisältyy pienimuotoinen hartaus, askartelua, leikkiä, laulua ja liikuntaa.
Tarjoamme myös lyhytaikaista lastenhoitoapua kerhotiloissa.
Haluan olla mukana seurakuntalaisten arjessa” vauvasta vaariin tai mummoon.”
Myös lähetyksen käsityöillat ovat lähellä sydäntäni.

Harri Nuutinen

Nuorisotyönohjaaja

Päivi Pousi

toimistosihteeri
54500 Taavetti

Hei! Minä palvelen sinua seurakuntatoimistossa. Voit sopia perhejuhlista ja hautajaisista minun kanssani. Hautapaikkoihin ja hautojen hoitoon liittyvät sopimukset kuuluvat myös tehtäviini.

Arto Puonti

seurakuntamestari