Haimila - Kirkonseudun kinkerit

Aikuisille

Etsitkö aikuisten yhteisöä, jossa voi jakaa elämää yhdessä toisten kanssa? Keskustella, rukoilla ja lukea Raamattua, tehdä asioita yhdessä, rauhoittua, etsiä Jumalaa yhdessä toisten kanssa. Tehdään se yhteisö!

Monelle meistä on tuttu kokemus se, että lasten ja nuorten toiminnan jälkeen yhteys seurakuntaan ohenee. Ehkä tuttu porukka hajaantuu eri puolille Suomea ja maailmaa. Ehkä olet itse muuttanut toiselta paikkakunnalta tänne Luumäelle ja etsit vielä omaa paikkaasi. Tai ehkä yhteys seurakuntaan on aiemmin ollut ohuempi, mutta nyt sinua on alkanut kiinnostaa, voisiko se oma paikka löytyä seurakunnasta.

Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan Luumäen seurakunnan aikuisten tilaisuuksiin. Viettämään aikaa kivojen ihmisten kanssa ja Jumalan sanan äärellä.

Me Luumäen seurakunnassa uskomme yhdessä tekemiseen. Jos et siis vielä löydä seurakunnastamme sellaista toimintaa, mihin sinun olisi luontevaa osallistua, kutsumme sinut lämpimästi tervetulleeksi kehittämään toimintaa. Monet tilaisuudet järjestetään joko osittain tai täysin vapaaehtoisvoimin. Kääri siis hihat ja tule tekemään. Ajatus on, että aikuisten toimintaa järjestetään luumäkeläisten aikuisten toiveista ja tarpeista käsin. Kaiken perustana on Raamattu eli Jumalan sana. Toteutus lähtee kuitenkin tämän ajan kysymyksistä ja tarpeista.

Haluatko kuulla lisää ja tulla mukaan kehittämään aikuisten juttuja? Ota yhteyttä seurakuntapastoriin Helmi Jantunen p. 044 259 5408.

Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen. (1. Kor. 13:11)

Mitä Luumäen seurakunnassa on aikuisille?

Monen aikuisen elämä on täynnä vastuuta ja kiirettä. On mahdotonta sitoutua säännöllisiin kokoontumisiin. Siksi aikuisten seurakuntaelämä painottuu enemmän erilaisiin tapahtumiin, joihin voi osallistua silloin, kun se on itselle mahdollista. Kaikki toimintamme on avointa ja ulospäin suuntautuvaa. Olet lämpimästi tervetullut mukaan osallistumaan ja tekemään tapahtumia!

Aikuisille on mm.

• Majataloilta noin kerran kuukaudessa
  • Raamattupiiri joka toinen tiistai
  • Suomen Raamattuopiston illat kerran kuukaudessa syksyisin ja keväisin
  • Miesten piiri noin kerran kuukaudessa
  • Naisten tapaamisia noin kerran kuukaudessa
  • Nuorten aikuisten tapaamisia
  • Englanninkielinen Let´s talk ryhmä noin kerran viikossa.
  • Käsityökerho nauha ja nappi noin kolmen viikon välein
  • Kirjoitus ja keskustelupiiri Lyhty ja Lamppu noin kerran kuukaudessa
  • Rukousiltoja yhdessä paikallisen helluntaiseurakunnan kanssa noin 1-2 kertaa kuukaudessa
  • Kinkereitä kodeissa ja yhteisötaloissa tammi-maaliskuussa
  • Saunailtoja ympäri vuoden
  • Erilaisia kertaluontoisia tapahtumia ja tempauksia. Esim. Venetsialaiset, Marianpäivän naistentapahtuma, Kirkonmäen tapahtumat, pyhiinvaellukset, retket, Alfa-kurssi ym.

Seuraa aktiivisesti seurakuntamme tapahtumasivuja. Sieltä löytyy aina ajantasaisin tieto tulevista tapahtumista.

Elokuun lopussa vietettävät Venetsialaiset ovat yksi suosituimpia seurakunnan aikuisten tapahtumia.

NAUHA- ja NAPPIPIIRI ma 5.2. klo 17 -19 seukkarin yläkerrassa, jatkuen joka kolmas maanantai.

TERVETULOA mukavaan neulojien joukkoon!

Otamme vastaan sukkien ja lapasten neulontaan sopivia lankoja.

tv. Annikki Knaapi, p.0440225956