Rippikoulut 2024 Luumäen seurakunnassa

Rippikoululaiset saavat kirjeen kotiin viikolla 37, näille sivuille tulee infoa ja käymme myös koulussa kertomassa rippikouluun liittyvissä asioissa.

Tervetuloa rippikouluun!

Luumäen Leiririparit järjestetään kesäkoti Osviitassa ja Maatilamatkailu Tuhannen Tarinan Talossa kesä-heinäkuussa. Leirijakso kestää kahdeksan päivää.

Ilmoittaudu haluamallesi leirille www.luumaenseurakunta.fi sivujen kautta mistä löydät ilmoittautumislinkin. Linkki avautuu perjantaina 8.9 ja sulkeutuu keskiviikkona 20.9. Pistä ykköstoiveesi ja myös kakksovaihtoehto ilmoittautumiseen, kaikki eivät mahdu samalle leirille. Päiväkouluun mahtuu kaikki jotka sinne haluavat. Päiväkoulu järjestetään yhdessä Osviitan leirin kanssa. Päiväkouluun osallistuminen tapahtuu klo9.00-21 välillä. Yön voi viettää kotona.

Rippileiri on mahdollista käydä myös eri järjestöjen leireillä. Sinne ilmoittautumisen jokainen hoitaa itse. Ilmoittaudu kuitenkin ilmoittautumislinkin kautta, koska seurakuntaan tutustuminen suoritetaan aina omassa seurakunnassa.

Päiväripari 3.-10.6.2024 Osviitassa, konfirmaatio su 16.6. Luumäen kirkossa

1.Leiriripari 3.-10.6.2024 Osviitassa, konfirmaatio su 16.6. Luumäen kirkossa

2. Leiriripari 24.6.-1.7.2024 Tuhannen Tarinan Talossa, konfirmaatio su 7.7. Luumäen kirkossa

Leiririppikoulun hinta on 130 euroa ja päiväkoulun 40 euroa.

Riparireissu alkaa ensimmäisenä adventtisunnuntaina 3.12.2023 klo17 Taavetin seurakuntakeskuksessa. Vietämme yhdessä ” riparimaisen” sanajumalanpalveluksen. Tämän jälkeen tapaamme ripariporukalla. Tulkaa ihmeessä koko perhe mukaan jumalanpalvelukseen ja tapaamiseen. Juttelemme käytännön asioista.

Adventtina saat myös riparipassisi. Sen läpyskän, johon alat kerätä merkintöjä erilaisista seurakunnan jutuista. Tästä saat ensimmäisen.

Jos tiedät, ettet pääse adventtina tulemaan tai sairastut, varaa kalenteriisi su 17.12 klo10 messu Taavetin seurakuntakeskuksessa. Saat siellä ohjeistuksen ja passisi. Mutta suosittelemme ehdottomasti tuota adventtia!

Ripari on tärkeää aikaa nuorelle – mutta myös vanhemmille. Saat ottaa siitä kaiken irti ensimmäisestä hetkestä alkaen!

Jumala teidän perheenne matkaa siunatkoon!

Ole yhteydessä tarvittaessa!

Harri Nuutinen harri.nuutinen@evl.fi / 040 -195 4252