Tervetuloa kaikki kirjoittamaan seurakunnan yhteistä blogia!

Tämä palsta on kaikkien seurakuntalaisten yhteinen puhe- ja keskustelukanava. Toistaiseksi keskustelut käydään Facebookin puolella, kunnes saamme tänne sivustolle rakennettua kommenttikentän. Tervetuloa siis kirjoittamaan seurakunnan blogia kaikki uudet ja vanhat. Täällä kirjoittamisen kynnys on matala, toivottavasti vielä matalampi kuin kirkon kynnys sunnuntai aamuisin. Voit kirjoittaa asioita sydämeltäsi, tehdä huomioita ympäriltäsi, jakaa löytöjäsi Raamatusta, tai vaikka paukuttaa menemään ideoita, kiitosta ja kipakkaakin palautetta seurakunnan toiminnasta. Kirjoittamisen muoto on vapaa, runo, proosa ja asiateksti sopivat tänne yhtälailla. Toiveeni ja rukoukseni on, että seurakunta olisi kuin perhe, välillä ihana, välilllä kamala, aina kuitenkin totta ja rakas. Blogitekstien julkaisemisen hoitaa Helmi.Jantunen@evl.fi, joten laitathan tekstisi allekirjoittaneelle, joka sitten saattaa sen julki tällä sivustolla.

Helmi Jantunen -seurakuntapastori