Luumäen kirkko.

Seurakunnan varhaiskasvatus tarjoaa lapsille ja lapsiperheille monenlaista puuhaa ja tapahtumaa. Kerhokausi kestää elokuun puolesta välistä toukokuun loppupuolelle jolloin viikottain kokoontuvat päivä- ja perhekerhot Taavetissa ja Jurvalassa. Kerhokaudella on lisäksi mm. iltaperhekerhoja, mukulamessuja, 5-vuotissynttärit, talvitapahtuma sekä aikuisten askarteluilta. Kesäaikana pidämme puuhaparkkia, kesäperhekerhoja sekä leiripäiviä ja perhekerhoja Osviitassa. Tule mukaan! Lisätietoja saat lastenohjaajalta.

Kevätkauden perhekerhot alkavat viikolla 2 Jurvalassa ja Taavetissa.

Taavetin päiväkerho on muutettu avoimeksi päiväkerhoksi, eli lapsi voi olla mukana vaikka vain kerran kuukaudessa. Kerhopäivä on keskiviikko ja kellonaika 9 -11.30.  Toivon ilmoitusta viimeistään tiistaina jos lapsi on tulossa kerhoon. Vakio kävijät jatkavat entiseen malliin.

Mukavaa talven aikaa

terveisin  Annikki, p. 0440225956

Jos haluat juttuseuraa tai kysyä jotain, ota yhteyttä! Olen puhelinsoiton päässä (p. 0440-225956).

Kevään kerhokausi alkaa perhekerhojen osalta viikolla 2.

Tapahtumien osalta seuraa nettisivuja ja Facebookia.

Olemme perustaneet lapsityön Whatsapp-ryhmän, jonka kautta tiedotamme myös. Jos haluat ryhmään mukaan, laita viestiä Annikille p. 0440-225956.

Kaste-enkeleitä

lastenohjaaja
Vallaherrankuja 4
54500 Taavetti

Pidän päivä- ja perhekerhoja, joihin sisältyy pienimuotoinen hartaus, askartelua, leikkiä, laulua ja liikuntaa.
Tarjoamme myös lyhytaikaista lastenhoitoapua kerhotiloissa.
Haluan olla mukana seurakuntalaisten arjessa” vauvasta vaariin tai mummoon.”
Myös lähetyksen käsityöillat ovat lähellä sydäntäni.