Nuorille

Mahtavaa, että luet sivujamme.

Seurakunta on tarkoitettu myös nuorille eli juuri sinulle.

Nuorille seurakunnalla on tarjolla ripareita, nuorteniltoja, isoskoulutusta, tapahtumia, leirejä ja yhteistä hengailua. Taavetin koulun välituntikahvilassa tavataan (yhdessä kunnan nuorisotoimen kanssa) tiistaisin ja torstaisin pitkällä välitunnilla. Vuoden kohokohta on retki Maata Näkyvissä -festareille Turkuun marraskuussa ( seuraavan kerran syksyllä 2023) tuhansien muiden nuorten kanssa.

Nuorisotyönohjaaja Harri on porukan aikuinen. Tule mukaan kehittämään seurakunnan nuorten juttuja.

Jo ennen kuin sinut äidinkohdussa muovasin, minä valitsin sinut. Jo ennen kuin sinä synnyit maailmaan, minä pyhitin sinut omakseni ja määräsin sinut kansojen profeetaksi. Mutta minä vastasin: "Voi, Herra, Jumalani, en minä osaa puhua, minä olen niin nuori! Silloin Herra sanoi: Älä sano, että olet nuori, vaan mene, minne minä ikinä sinut lähetän, ja puhu, mitä minä käsken sinun puhua. Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua." (Jer. 1:5-8)

NUORTEN RETKI

MAATA NÄKYVISSÄ FESTAREILLE

TURKUUN

17.-19.11.2023

• Lähtö seukkarilta perjantaina noin klo13.
  • Paluu samaan paikkaan sunnuntaina noin klo19
  • Yöpyminen tapahtuu koulumajoituksessa ja useimmiten liikuntasalissa. Oma patja ja makuupussi tarvitaan mukaan. Yö nukutaan! Hiljaisuus noin 00.30-7.30.
  • Retken hinta 40 euroa, joka sisältää matkat, pääsyliput festareille, ohjelmaan merkityt ruokailut ja majoitus lattialla.
  • Retki toteutuu, jos löytyy vähintään viisi lähtijää ja siitä kahdeksaan asti menemme Harrin pikkubussilla. Mikäli lähtijöitä on yli 8, niin matka tehdään yhdessä jonkun muun seurakunnan kanssa.
  • Ilmoittautumiset 21.9 mennessä tai mieluusti mahdollisimman pian https://www.mvs.fi/srk/luumaki/url/Lp6VH81nwm

Matkanjohtajana Harri Nuutinen

Kysymykset ja lisätiedot: